Klantenservice

Vragen

Heb je vragen over de producten of diensten van Julius Bricks? Ik help je graag verder.

Contacteer mij dan via e-mail op info@juliusbricks.be

 

Klachten

Ik wil dat je tevreden bent met je aankoop bij Julius Bricks. Het verbeteren van de service naar de klant is iets waar voortdurend aan gewerkt wordt.

Als er toch klachten zouden zijn, mag je dit zeker laten weten. Contacteer mij via e-mail op info@juliusbricks.be en ik probeer je zo goed en zo vlug mogelijk te helpen.

 

Garantie

De producten in het assortiment van Julius Bricks voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Als er toch gebreken aan het licht komen, dan worden deze gedekt door de fabrieksgarantie. Als het product voldoet aan de garantievoorwaarden, wordt het kosteloos vervangen.

Mocht je willen aanspraak maken op de fabrieksgarantie, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice via e-mail op info@juliusbricks.be

 Garantievoorwaarden:

  • De duur van de fabrieksgarantie is niet verstreken. De duur vind je terug bij de documenten van het product en begint te lopen vanaf de datum van aankoop.
  • Het product is gekocht bij Julius Bricks.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie bij:

  • Normale slijtage
  • Beschadiging van het product door opzet of nalatigheid
  • Ondeskundig gebruik
  • Nalatig onderhoud
  • Beschadiging van het product door het niet volgen van de gebruiksaanwijzing

Wordt er door Julius Bricks en/of de fabrikant geoordeeld dat de klacht ongegrond is, dan zijn de gemaakte kosten voor rekening van de klant.

  • Gratis verzending vanaf €99

  • Levering 1-3 dagen

  • Duurzaam verpakt en verzonden