Vragen
Heb je vragen over de producten of diensten van Julius Bricks? Ik help je graag verder.
Contacteer mij dan via e-mail op info@juliusbricks.be
Klachten
Ik wil dat je tevreden bent met je aankoop bij Julius Bricks. Het verbeteren van de service naar de klant is iets waar voortdurend aan gewerkt wordt.
Als er toch klachten zouden zijn, mag je dit zeker laten weten. Contacteer mij via e-mail op info@juliusbricks.be en ik probeer je zo goed en zo vlug mogelijk te helpen.
Garantie
De producten in het assortiment van Julius Bricks voldoen aan hoge kwaliteitseisen. Als er toch gebreken aan het licht komen, dan worden deze gedekt door de fabrieksgarantie. Als het product voldoet aan de garantievoorwaarden, wordt het kosteloos vervangen.
Mocht je willen aanspraak maken op de fabrieksgarantie, neem dan altijd eerst contact op met de klantenservice via e-mail op info@juliusbricks.be
Garantievoorwaarden:
Er kan geen aanspraak worden gemaakt op garantie bij:
Wordt er door Julius Bricks en/of de fabrikant geoordeeld dat de klacht ongegrond is, dan zijn de gemaakte kosten voor rekening van de klant.